صفحات

۱۳۹۱ خرداد ۳۰, سه‌شنبه

Sweet Jesus Mother Of God!


عنوان پست رو میبینید؟ هیچوقت فکر کردید که چه عبارت مسخره و احمقانه ایه؟
بای د وی... برنامه ریزی منسجمی کردم برای انجام کارهام تا شاید بتونم به همه اش برسم.
اولین کار و مهمترین کار اینه که خودمو به امتحان آلمانی برسونم و خودمو براش آماده کنم. یه کتاب مخصوص آمادگی توی اون امتحان (امتحان ب1) گرفتم و قصد کردم تا آخرش بخونم و تمرین کنم و باید موفق بشم! که خوشبختانه حدود 100 صفحه هم بیشتر نیست! اون کتاب اصلی ب1 که حدود 250 صفحه بود رو در عرض یکی-دو ماه تموم کردم! این دیگه نباید زیاد کار داشته باشه.
کار بعدی که امروز باید برم سراغش, ترجمه ی مدارکم هست, و پرینت فرم پذیرش دانشگاهها و البته تهیه و تنظیم سی وی (در قالبی که دانشگاه پسند کرده ان). این از این.
میخوام یک آهنگی رو هم که این روزها - نمیدونم چرا - زیاد بهش گوش میدم رو بزارم اینجا, شاید قبول خاطر واقع بشه.


ژوئن 19

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر